Post-Oulipo ry

Post-Oulipo ry on vuonna 2017 perustettu yhdistys, jonka tarkoitus on soveltaa proseduraalista ajattelua kirjallisuuteen ja kirjallisuudentutkimukseen. Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistys harjoittaa pienimuotoista julkaisu-, opetus-, tiedotus- ja tutkimustoimintaa, järjestää tapahtumia ja seminaareja, harjoittaa poikkitaiteellista ja tieteellistä taidetoimintaa, ja tekee yhteistyötä muiden kirjallisuus- ja taidealan toimijoiden ja tutkimuslaitosten kanssa. Tähän mennessä yhdistys on julkaissut Menetelmällisen kirjallisuuden antologian (2018) yhteistyössä Mahdollisen Kirjallisuuden Seuran kanssa.

Yhdistyksen puheenjohtajana toimii Teemu Ikonen ja varapuheenjohtajana Jaakko Yli-Juonikas. Muut hallituksen jäsenet ovat Markku Eskelinen, Juri Joensuu, Arja Karhumaa, Maria Matinmikko, Marko Niemi, Harry Salmenniemi, Taneli Viljanen ja Sinikka Vuola.

Yhteydenotot sähköpostitse osoitteeseen 1teemuikonen[a]gmail.com, puhelimitse numeroon 045 323 5044.